در راه بیت المقدس

وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكَ لَيَبْعَثَنَّ عَلَيْهِمْ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ مَنْ يَسُومُهُمْ سُوءَ الْعَذَابِ إِنَّ رَبَّكَ لَسَرِيعُ الْعِقَابِ وَإِنَّهُ لَغَفُورٌ رَحِيمٌ

 

 

غدیر در کلام مقام معظم رهبری

 مجموعه حاضر گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری، حضرت آیت اللَّه خامنه ای (مدظلّه العالی) پیرامون ابعاد مختلف عید سعید غدیر است که میتواند به توسعه و تعمیق معرفت نسبت به عید اللَّه اکبر بینجامد.

غدیر، عیدی حقیقی

مسأله غدیر؛ یعنی گزینش علم و تقوا و جهاد و ورع و فداکاری در راه خدا وسبقت در ایمان و اسلام و تکیه روی اینها در تشخیص و تعیین مدیریت جامعه. این قضیه، یک قضیه ارزشی است. به این معنا، غدیر نه برای شیعیان، بلکه برای همه مسلمانان، آموزنده و حاوی درس است و می‌تواند مورد تجلیل و تکریم قرار بگیرد.

عیدغدیر، حقیقتا برای مردم عید است؛ چون به یاد آورنده یک امر حساس و مهم است. امروز گرفتاری‌های عمده ملت‌ها دردنیا، گرفتاری ناشی از مدیران و دست‌های گرداننده جامعه است. آنها فاسدند که فساد در دولت ها، ریشه همه ارزش‌ها واصالت‌ها را می‌کند و از بین می‌برد. آنها فاسدند که ملت ها، ذلیل و برده و نوکر صفت بار می‌آیند. آنها فاسدند که قدرت‌های شیطانی، برملت هایشان تسلط پیدا می‌کنند. آنها فاسدند و بی بند و بارند که در متن جوامع شان، ایمان به کلی رخت برمی بندد.

امروز، این بلای عمومی جوامع غربی است؛ بلای بی ایمانی و سردرگمی و عدم تکیه روحی به یک نقطه مطمئن و بقیه انواع فساد هایی که در دنیا هست چیز خیلی خطرناک و بلای بزرگی است و همین نقطه، جوامعی را که به آن دچار هستند، به باد فنا خواهند داد. این ظواهر، تعیین کننده نیست. این مهم است که آحاد یک ملت، بر گرد یک محور ایمانی جمع نشده باشند.

 
غدیر، امضا و اثبات فضایل و ارزشهای امیرالمؤمنین

در روز غدیر، این حرکت عظیمی که طبق روایات متواتره، به وسیله نبی اکرم صلی الله علیه و آله انجام شد، دارای ابعادی بود. البته یک بعد، فضیلت امیرالمومنین بود. مردم هم می‌دانستند و از نزدیک این فضایل را در آن بزرگوار مشاهده می‌کردند.

پیامبر اکرم، و در واقع اراده الهی هم همان فضایل و ارزش‌ها را معتبر دانست و بر اساس آن ارزش ها، ولایت و حاکمیت بعد از پیامبر را تعیین کرد. معلوم شد آن کسی می‌تواند در مرتبه حکومت بر مسلمین قرار بگیرد، که دارای آن ارزش‌ها باشد. لازم نبود که پیامبر اکرم، فضایل امیرالمومنین را در آن روز بیان کند؛ مردم می‌دانستند.

ابن ابی الحدید می‌گوید:
فضایل علی بن ابی طالب به طوری در آن روزبرای مردم واضح بود که بعد از رحلت پیامبر، احدی از مهاجران و اغلب انصار شک نداشتند که مسأله خلافت بر علی قرار خواهد گرفت؛ یعنی در نظر آنان جزو مسلمات بود. در موارد دیگر، خود رسول اکرم هم راجع به امیرالمومنین چیزهای زیادی فرموده است.

آنچه از طریق ما شیعیان و نیز از طریق اهل سنت روایت شده، متواتر است. خیلی از فضایل را به شکل متواتر، هم شیعه و هم سنی روایت کرده اند؛ مخصوص شیعه نیست. حتی یکی از مورخان قدیمی مشهور، ابن اسحاق، صاحب سیره معروف، می‌گوید:
پیامبر به امیرالمومنین فرمود: «اگر بیم آن را نداشتم که مردم در باب تو حرف هایی بزنند که پیروان عیسی درباره او زدند، چیزی را درباره تو می‌گفتم که هرجا عبور می‌کنی، مردم خاک زیر پای تو  را به عنوان تبرک بردارند.» این روایت شاید ازطریق شیعه هم نقل شده باشد؛ من ندیده ام.

ابن ابی الحدید از ابن اسحاق نقل می‌کند؛یعنی کسانی که معتقد به نصب امیرالمومنین هم نیستند اما این حرف‌ها را در فضایل آن حضرت دارند. این، یک بعد واقعه غدیراست؛ یعنی امضاء و اثبات فضایل و اینکه این فضایل و ارزش ها، به حکومت و به این ارزش قراردادی درجامعه اسلامی منتهی می‌شود. این بعد، بعد بسیار مهمی است و معلوم می‌شود که در اسلام، طبق دید پیامبر و وحی الهی، حکومت تابع ارزش هاست؛ تابع چیزهای دیگر نیست. این خود، یک اصل اسلامی است. (1)

 
غدیر، نتیجه فضایل و کمالات امیرالمؤمنین علیه السلام

حقیقتاً روز بزرگ و عید تعیین کننده و عظیم القدری است. این روز، هم ازلحاظ شخصیت امیرالمومنین (علیه الصلاة و السلام) درابعاد این شخصیت عظیم و خصوصیات شخصی و سیاسی و اجتماعی که دراین مرد الهی و ملکوتی وجود داشت، نه در زمان نبی اکرم(علیه و علی آله الصلاة و السلام) و نه بعد از او، غیر از امیر المومنین کسی را با این خصوصیات سراغ نداریم.

قابل اعتنا و توجه و بررسی است، و هم از لحاظ خودِ این حادثه و نصب عجیب.  در مورد امیرالمؤمنین (علیه الصلاة و السلام)، همه کسانی که از روی مدارک با حالات آن بزرگوار آشنایی دارند، باید اقرار کنند که امیرالمومنین (علیه الصلاة و السلام)، به واسطه غدیر به شخصیت والای خود نرسید. غدیر چیزی نبود که گوهر نایاب امیرالمومنین را شکل دهد.

غدیر، نتیجه فضایل، مزایا و کمالات آن حضرت بود. البته افتخار برخورداری ازفرمان الهی، از نصب پیغمبر و از بیعت مومنین و صحابه، افتخار بزرگی است. اما بزرگتر از آن، خصوصیاتی است که در این انسان والا و بی نظیر وجود داشت، که به چنین حادثه و دستور نصبی از طرف پروردگار منتهی شد. (2)

 
غدیر یک مسأله اسلامی و نه فقط شیعی

غدیر یک مسأله اسلامی است؛ یک مسأله فقط شیعی نیست. در تاریخ اسلام، پیامبر اکرم یک روز سخنی بر زبان رانده و عملی انجام داده است که این سخن و این عمل، از ابعاد گوناگون دارای درس و معناست. نمی‌شود ما بگوییم که از غدیر و حدیث آن، فقط شیعه استفاده کند؛ امّا بقیه مسلمانان از محتوای بسیار غنی ای که در این کلام شریف نبوی وجود دارد و مخصوص یک دوره هم نیست، بهره نبرند.

البته چون در قضیه غدیر، نصب امیرالمؤمنین (علیه الصلاة و السلام ) به امامت و ولایت وجود دارد، شیعه دلبستگی بیشتری به این روز و این حدیث دارد؛ ولی مضمون حدیث غدیر، فقط مسأله نصب آن حضرت به خلافت نیست؛ مضامین دیگری هم دارد که همه مسلمانان می‌توانند ازآن بهره ببرند.(3)

منبع : کتاب غدیر در بیان مقام معظم رهبری " مد ظله العالی"
نویسنده :  آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (دام ظله )

 
پینوشت :
 1)
سخنرانی در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت عید سعید غدیر، 20/4/1369
2 )
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام، به مناسبت  « عید غدیر »، 3/8/1373
3)
بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ زائران و مجاوران حضرت رضاعلیه السلام در مشهد مقدّس ،  10/6/1379 
4) 
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارمسؤولان و کارگزاران نظام به مناسبت عید غدیرخم، 12/1/1381

مصاف 



طبقه بندی: ولایت فقیه  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 25 مهر 1393 |

عید غدیرمبارک

 شكر خدا كه نام علی در اذان ماست

ما شيعه ايم و عشق علی هم از آن ماست

ذكر علی عبادت مختص شيعه است

اين اسم اعظم است كه ورد زبان ماست

با هر نفس علی شده ذكر لبم مدام

اين " ياعلی " هميشه رفيق لبان ماست

از " ياعلی " زبان و دهان خسته كي شود؟؟

اصلا زبان برای همين در دهان ماست

دنيا و آخرت به خدا نيست جز علی

بغض علی جهنم و حًبش جنان ماست

ما را گمان كنم ز علی آفريده اند

عشقش سرشته در گل ما ، بند جان ماست

ما شيعه زاده ايم ، خدا را هزار شكر

اين شيعه زادگي شرف خاندان ماست

ما عاشق علی شده ايم و بدون شك

اين هم ز پاكدامني مادران ماست

ما را چكار غير علی را؟؟ فقط علی

آري علی علی بخدا آب و نان ماست

پيرم كه سايه اش همه دم مستدام گفت:

عشق علی هميشه و هرجا نشان ماست

دانلود این شعر زیبا باصدای سیب سرخی


(محمد هاشم مصطفوی)


منبع:                   http://mahdinoori-110.blogfa.com




برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 25 مهر 1393 |

ایران چگونه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد؟!

 در جریان تهاجم اسرائیل به نوار غزه ، حماس، تل آویو را با یک نمونه از موشکهای ایرانی مورد حمله قرار داد . این حمله موشکی منجر شد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بعد از به صدا درآمدن آژیر خطر به پناهگاه فرار کند!

 
ایران چگونه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد؟!

گروه سیاسی : «قدرتمندترین مقام ایران تصریح کرد که جمهوری اسلامی در صورت حمله اسرائیل علیه خود، شهرهای تل‌آویو و حیفا را نابود خواهد کرد.» این جملات قسمتی از بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه های غربی است. 
به گزارش 
افکار نیوز ، توانمندی ایران در نابودی پایتخت رژیم صهیونیستی موضوعی است که قبلا و به دفعات مورد تایید منابع مختلف غربی و حتی کارشناسان اسرائیلی رسیده است.

مرکز اطلاعات جاسوسی تروریسم وابسته به سازمان امنیت اسرائیل در گزارشی اذعان کرده ؛ هم اکنون انبارهای بزرگ سلاح شامل هزاران موشک در اختیار گروه های مقاومت در غزه وجود دارد. بخشی از این موشک ها ساخت ایران هستند و بخش دیگر، با استفاده از فناوری ایرانی در غزه ساخته شده اند.
این انبارها شامل موشک های میان برد ساخت ایران از نوع فجر ۵ و موشک های ساخت محلی "ام ۷۵" است. گروه های فلسطینی در جنگ ۸ روزه از این موشک ها در حملات علیه اسرائیل استفاده کردند و توانستند پس از ۲۰ سال برای نخستین بار شهرهای تل آویو و قدس را مورد هدف قرار بدهند.

حمله به ایران و پاسخ ایران؛
کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی در تحلیلهایی اعتراف کرده اند ، جمهوری اسلامی ایران می تواند ضربات سهمگینی بر هیمنه صهیونیستها وارد کند. بر اساس تحلیل این کارشناسان، احتمال حمله اسرائیل با جنگنده اف-۱۵ با میانگین ۱۵ فروند در هر پرواز. این هواپیماها بدون سوختگیری هوایی نمی توانند به ایران برسند بنابراین نیروی هوایی اسرائیل خارج از معادله است.

همچنین بنا بر اظهارات این کارشناسان، نابود کردن تاسیسات دیمونا اسرائیل، از نابود کردن هر مرکز غنی سازی در ایران ساده تر است. با همه تدابیر دفاعی، دفاع ضدموشکی صهیونیستی قادر نیست با موشک ها مقابله کند و ممکن است فقط نیمی از موشک ها را رهگیری کند اما قادر است فقط کمتر از یک چهارم از موشک ها را مقابله کند، در نتیجه تخریب دیمونا امری حتمی است و بدون شک تخریب این مرکز، تخریب کارگاه «ماخون-۲» برای ساخت سلاح های اتمی را که در زیر آن قرار دارد نابود می کند و علاوه بر این شش نیروگاه [در فلسطین اشغالی] هست که یکی از آنان نقشی اساسی در تولید برق این رژیم دارد و مانند نیروگاه بوشهر منبعی فرعی است که اخیرا به شبکه برق ایران وصل شده است.

البته توانمندی نیروهای نظامی ایران به موشک منتهی نمی شود. نیروی دریایی ایران (ناوشکن و زیردریایی) می تواند ضربات دردناکی به اسرائیل و نیروی دریایی آن بزند. از جمله به زیردریایی های اسرائیل و در نتیجه حمله دریایی اسرائیل حمله یکجانبه نخواهد بود بخصوص اینکه ایران ضددریایی های دقیقی از جمله فاتح ۱۱۰ دارد در نتیجه ایران می تواند مقابله به مثل بکند.

اما ایران می تواند یکباره رژیم صهیونیستی را موشک باران کند و شش نیروگاه اتمی اسرائیل را در کنار تاسیسات دیمونا هدف بگیرد و کارخانه های پتروشیمی و جنگی آن و تاسیسات راهبردی را با موشک هایی که برد آن بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلومتر است بزند و قدرت موشکی اسرائیل را نمی توان با قدرت موشکی ایران مقایسه کرد، با توجه به اینکه سامانه ضدموشکی اسرائیل حداکثر می تواند همزمان با ۲۰ موشک مقابله کند و اعتمادی به این سامانه نیست که همه اهدافی را که رهگیری می کند، ساقط کند.

نیویورک ‌تایمز در تحلیل قدرت موشکی ایران طی نبرد غزه اعتراف کرد : " موشکهای فجر ۳ و فجر ۵، این امکان را به حماس و جنبش جهاد اسلامی دادند که قلب اسرائیل را هدف قرار داده و اسرائیلی‌ ها را به پناهگاه‌ ها فراری دهند. رهبران فلسطینی تکنولوژی تسلیحاتی ایران را کمکی بسیار بزرگ‌تر از کمک‌ های مالی و سیاسی می‌دانند."

در آبان ماه ۹۱ و پس از موشکباران تل آویو توسط حماس ، روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: زیان های اقتصادی اسرائیل طی ۲۴ساعت از سه میلیارد شکل(واحد پولی رژیم صهیونیستی) فراتر رفته است.

توهمی به نام گنبد آهنین !
همچنین روزنامه صهيونيستي «جروزالم پست» در گزارشی به نقل از «رويوين پداتزور» استاد دانشگاه تل آويو و كارشناس برجسته نظامي اذعان کرد: سامانه آرو نمي تواند با موشك هاي بالستيك ايران مقابله كند. پراتزور كه چندين دهه به عنوان خلبان جنگنده هاي ارتش رژيم صهيونيستي فعاليت مي كرد، ادامه داد: اقدامات متقابل ساده اي وجود دارد كه مي تواند كارآيي سامانه دفاع موشكي آرو را به صفر برساند.

افکارنیوز

"مايكل اورن" سفير رژيم صهيونيستي در آمريكا در جريان برگزاري نشست آيپك(لابي رژيم صهيونيستي در آمريكا) در شهر واشنگتن  نیز گفت:‌"موشك‌هاي ايران قابليت حمله به تمامي نقاط موجود در خاورميانه را دارند و مي‌توانند اسرائيل را نيز هدف حملات خود قرار دهند."

گفتنی است؛ در جریان تهاجم اسرائیل به نوار غزه ، حماس تل آویو را با یک نمونه از موشکهای ایرانی مورد حمله قرار داد . این حمله موشکی منجر شد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بعد از به صدا درآمدن آژیر خطر به پناهگاه فرار کند!



طبقه بندی: صهیونیزم ولایت فقیه  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

شنبه 19 مهر 1393 |

امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف چند کلمه ای با ما حرف دارند !!!

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

مرحوم آیت الله مجتهدی از علمای تهران نقل کردند:

شبی در نجف بعد از اتمام نماز جماعت پشت سر آیت الله شهید مدنی و خلوت شدن مسجد ناگهان دیدم آقای مدنی شروع کرد به گریستن چون به من اظهار لطف داشتند به خودم جرات دادم و از ایشان علت گریه را آن هم این طور ناگهانی پرسیدم .ایشان فرمودند:بعد از نماز یکی به من گفت که امام زمان  عجل الله تعالی فرج الشریف را دیده است که به او فرموده اند:

«ببین این شیعیان بعد از نماز بلافاصله به سراغ کار های خود رفتند و هیچکدام برای فرج من دعا نکردند.»

من هم تا شنیدم متاثر شدم وگریستم . آیت الله مجتهدی رحمه الله علیه فرمودند: بعدا متوجه شدم امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف  این گلایه را به خود ایشان کرده اند .

منبع:http://c10013.blogfa.com



طبقه بندی: امام زمان  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 18 مهر 1393 |

آيا امام خامنه اي،سيد خراساني است؟

بسم الله الرحمن الرحيم

متن سخنراني حجةالاسلام والمسلمين پناهيان درمورد سيد خراساني بودن يا نبودن امام خامنه اي+لينك دانلود سخنراني

  

متن سخنراني:يه گروه ازروايتها هستن درمورد سيد خراساني، كه اين سيد خراساني بعضي وقتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شده به سيد خراساني كه همه اون روايات رو تطبيق ميدن باتوجه به  بررسي هاي عيني زمانه،يعني ماكه ميگيم سيد خراساني طبق اين روايات مقام معظم رهبريه، اگه اين روايت درست باشه يا نباشه،درست نبودن اين روايت در تطبيقش با مقام معظم رهبري خيلي موانع داره، خيلي سخته براي كسي كه بياداثبات بكنه يا ادعا بكنه كه سيد خراساني مقام معظم رهبري نيست.

در روايت ها حتي ذكر شده اون كسي كه از قم قيام ميكنه،پرچم روبه فرد بعدي خواهد داد.گاهي از اوقات از قيام سيدحسني نام برده ميشه در روايتها به عنوان قبل از ظهور،كه سيد حسني دوتا روايت داره يعني دوجور روايت داره.بعضي ها همين سيد حسني رو به نام سيد حسيني ناميدن.محققين اينجوري گفتن:كسي به نام سيد حسني ما نداريم،همون سيد حسينيه.چون بالاي روايت نوشته حسني،پايين روايت تو اون سند اصلي نوشته حسيني.حسني رو هيچوقت به اشتباه،حسيني نمينويسن ولي حسيني رو ممكنه به اشتباه حسني بنويسن، يعني دوتا نقطه ش در مقام كتابت نوشته نشده باشه.و الا چجوريه بعضي از روايات گفتن سيد حسيني، چون بعضي از به اصطلاح متن هاي مكتوب يه قسمتش سيد حسني اومده،يه قسمتش حسيني اومده.معلوم ميشه اين سيد حسني در كتابت اينجوري شده،و الا سيد حسينيه.كه حتي در روايت اومده كه اين سيد، در دست راست خودش علتي داره،خالي داره،مشكلي داره كه بعضي ها به فارسي ميگن اين خاله،يه خال رو دست راستش داره.يه كسي خال رو دست راستش داشته باشه كه آستينش رو بالا نميزنه بگه من خال دارم اينجا رو دستم نگاه بكنين.اين خال دوتا معنا داره در زبان عرب:يكي به معناي مشكل،به معناي چي؟علت،يعني مجروحه،يعني دست راستش مشكل داره كه شما دست راست مقام معظم رهبري رو ميبينيد،تطبيق ميدن بااين بخش از روايات در مورد اين سيد بزرگوار.

ايشون كسي هستن كه با يارانشون به قيام امام زمان عليه السلام ميپيوندن. در روايتها به گونه هاي مختلف امده كه،حالا به صورت هاي مختلفي،كنار هم ديگه كه ميچيني واقعا يه دفه اي خودت رو در عصر ظهور خواهي ديد.واين رو شما البته دست كم نگيريد.

در روايتها براي آخرالزمان علائم ديگري هم هست مثل نابودي قوم يهود،كه شما ميبينيد واقعا اين زمينه آماده ست.اخيرا در اخبار مثل اينكه ديروز شايد، يا پريروز،گفتن يكي از علماي يهود در عصر حاضر،جايي سخنراني كرده بوده و گفته بوده كه بر اساس آگاهي هاي مذهبي ما درباره ي آينده،دولت اسرائيل انقراضش نزديكه.خودشون دارن ميگن.و اونها اين اآگاهي هاي مذهبي رو در مورد آينده تقريبا درست دارن.

بعضيا تحليلشون اين هستش كه اصلا همه ي اين سرو صداها در عالم مال اينه كه اينا دقيقا مطلع شدن از اينكه جهان در آستانه ي ظهور اقا امام زمان عليه السلام هست،دارن مقدمه چيني ميكنن براي رويارويي.چون اونا كه نميخوان بپذيرن كه.

دانلود سخنراني با حجم3.6MBو فرمتMP4



طبقه بندی: ظهور ولایت فقیه  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 18 مهر 1393 |

................

بسم الله الرحمن الرحيم

شرمنده ام

شرمنده ام كه اينقدر پيش مني كه ادعاي منتظر بودنم گوش فلك را كر كرده غريبي كهنميدانم درباره ات چه بنويسم

شرمنده ام اقا كه غير از شرمندگي چيزي ندارم

چه بگويم؟ از كه بگويم؟از خودم؟

باشد از خودم ميگويم

ميگويم شيعه ام،اما از شيعه بودن فقط اسمي بر من مانده

ميگويم منتظرم،اما كارهايم اين را نمي گويند

قنوت نمازم شده دعاي فرج،اما با گناه خراب ميكنم

مدتي سوالم اين بود كه چرا با وجود اين همه منتظر اماده همچو من چرا نمي آيي!؟

چه خوب جوابم دادي آنگاه كه به خاطر اندكي چرت بيشتر ،نمازم قضا شد

آنگاه كه حرف مادرم بر خلاف ميل من بود و من...

آنگاه كه دست هاي لرزان پدر توانايي گرفتن ناخن هايش را نداشت وبراي من افت داشت...

از مردم بگويم

موذن موسفيد مسجد،نامت كه ميبرد گريه ميكند و اه سردي ميكشد،گمانم به اين ميانديشد كه نكند زبانم لال بيايي و نباشد

 پسر بچه ي مكبر ، بعد از نماز ،دعاي "الهي عظم البلا" را با صداي دلنشينش ميخواند

 مغازه داران، روز تولد شما چراغاني كردند

پسر يتيم همسايه مان هم با پول كارگري، شيريني و آبميوه پخش كرد.

از پدرم هم بگويم ،پير شده و ناتوان،آنقدرناتوان كه ديگر نام عزيز شما كه ميشنود نمي تواند قيام كند ودست بر سربگذارد

بيا آقا درست است به قول معروف ،خورده گناهي داريم اما دوستت داريم

يعني مگر ميشود پسر علي وزهرا دوست داشتني نباشد

بياآقا،اينجا محبت شما جرم است.اينجا سينه هايي كه بوي عشق علي بدهند دريده ميشوند و قلب هاشان زير دندان ها ميرود

اينجا كسي كه شمارادوست داشته باشد از قبر بيرون كشيده ميشود،حالا فهميدم حكمت مخفي بودن قبر مادرت را

اينجا يا علي گفتن گناه است،اينجا ميگويند شيعه علي از يهودي هم بدتر است. گويا اصلا قرآن نخوانده اند

بيا آقا،بيا كه مرديم از بس طعنه شنيديم و دم نزديم و تنها حرفمان اين بود كه فانتظرو.

آقا، فرزندان ابوسفيان ميخواهند دوباره  زينب را به اسارت ببرند.

دوباره آب را بسته اند،اين باربر شيعيانتان،گويا دوباره ميخواهند سري بالا ي نيزه برند

دوباره گلو هايي بريده شده

 

بيا آقا، بيا و نگذار.بيا و مارا  هم خود شما درست كن،بيا و آدممان كن.

اللهم عجل لوليك الفرج بحق امير المومنين



طبقه بندی: امام زمان  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 18 مهر 1393 |

بياييد ديگر...

 بسم الله الرحمن الرحيم


از ماموريت كه برگشت خوشحال بود،!
پرسيد فرمانده، گمراه كردن اينها چه فايده اي دارد؟
گفت:امام اينها كه بيايد روز گار ما سياه ميشود، گناه كه كنند دير تر مي آيد.
 پرسيد اين هفته كارمان چطور بود ؟خوب به گناهشان انداختيم؟عقب افتاد؟
ابليس نگاه عاقل اندر سفيهي به او انداخت وگفت:
مگر گريه ي امامشان رانمي بيني؟



طبقه بندی: امام زمان  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 18 مهر 1393 |

فرود آمدن ترک در جزيره وروم در رمله

 بسم الله الرحمن الرحيم

اين نشانه در برخى از روايات از قول جابر جعفى از امام باقر (عليه السلام) روايت شده است که فرمود: به زمين بچسب وهيچ حرکتى مکن تا آنکه نشانه هايى را که برايت بازمى گويم ببينى وآنچه را که به تو مى نمايانم دريابى. وآن را پس از من، از قول من نقل کن. آنگاه تعدادى از علامات ظهور را برشمرد تا آنکه فرمود: وفرود آمدن ترک در جزيره وروم در رمله. ودر روايتى ديگر آمده است: وروم در فلسطين فرود آيند. ودر روايتى آمده است: وبرادران ترک پيش مى آيند تا آنکه در جزيره اردو مى زنند وبرادران مارقه ى روم مى آيند تا آنکه در رمله اردو مى زنند. ودر روايتى است که: وگروهى مارق از ناحيه ى ترک حرکت مى کنند تا آنکه در جزيره فرود مى آيند ومارقه روم به پيش مى آيند تا آنکه در رمله فرود مى آيند. ظاهرا مراد در (جزيره) جزيرة العرب ومراد از (رمله) شهرى است در فلسطين.
ودر روايتى است که چون ترک با روم به مخالفت برخاست يا هنگامى که ترک با روم به تخالف برخيزند (ظهور قائم روى مى دهد) ظاهرا بدين معناست که ترک در جزيره وروم در رمله فرود آيند. ودر روايتى است که: چون روم وترک بر شما چيرگى گيرند وسپاهيان خود را بسيج کنند... ودر روايتى از امير مؤمنان (عليه السلام) آمده است که فرمود: سپاهيان ترک در نقاط مختلف ونواحى گوناگون پراکنده شوند.

موسسه ي جهاني سبطين



طبقه بندی: ظهور  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 18 مهر 1393 |

جنایات یهود در ایجاد بیماری و مسمومیت‌ های جمعی

 بسم الله الرحمن الرحيم

در اواخر سده‌های میانی، یهودیان اروپا به اشاعه‌ی عمدی بیماری طاعون متّهم شدند.(۱) عدم رعایت بهداشت در محله‌های گتو و آلودگی زندگی یهودیان، این اتّهام را تشدید می‌کرد.

از سوی دیگر، باور و تلقّی عمومی مردم اروپا از یهودیان آن بود که ایشان از این که داروها و مشروبات الکلی(۲) مردمی را که با آنان دشمنی دارند، به اندکی از مواد سمّی بیالایند، باکی ندارند. همان‌گونه که گاه به آغشتن چاه‌های آب، به مواد سمّی متّهم می‌شدند.(۳)

ویل دورانت می‌نویسد:
در سال ۱۳۲۰/م، ۱۲۰ یهودی، به اتّهام مسموم کردن چاه‌های آب، در نزدیکی شهر شینون، زنده طعمه‌ی آتش شدند.(۴)

وی می‌افزاید:
… در ساراگوسا پس از زجر و آزاری که متعاقب بروز طاعون به یهودیان داده شد، از هر پنج نفر یهودی، یک نفر بر جای ماند.(۵)

در دوران معاصر نیز یهودیان به تلاش برای مسموم ساختن مردم متّهم شده‌اند. توضیح این که تنی چند از تروریست‌های موسوم به «زاکام» نقشه‌ی قتل شمار زیادی از مردم آلمان را در سال ۱۹۶۴/م ریختند.

یکی از افراد این گروه به نام جاکوب اعتراف کرد که تیم اطّلاعاتی ما وارد بازداشتگاهی در نزدیکی نورمبرگ شد تا نخستین عملیّات انتقامی خود را آغاز کند. قرار بود در این عملیات، ۳۵ هزار آلمانی از طریق آغشتن مواد سمّی در نان مصرفی بازداشتگاه مسموم شوند؛ امّا شرایطی رخ داد که نتوانستیم بیش از ۱۲ هزار قطعه نان را آلوده به سم کنیم. این بود که جراید، روز بعد خبر مرگ ۱۲ هزار آلمانی را که بر اثر مصرف نان سمی از پای درآمده بودند، منتشر کردند.(۶)

یهودیان، هم‌چنین به تلاش ناموفّق خود برای مسموم کردن اهالی شهرهای برلین، مونیخ و هامبورگ نیز اعتراف کرده‌اند.(۷)

در حال حاضر نیز، اسناد معتبر حاکی است که رژیم صهیونیستی، اجرای همین نقش را در اشاعه‌ی بیماری‌های خطرناک، در منطقه‌ی خاورمیانه بر عهده گرفته است.
مقامات اطّلاعاتی مصر خبرهای مربوط به یک جاسوس یهودی اسرائیلی به نام مصراطی و دخترش فائقه را از طریق جراید منتشر ساختند.

پدر اعتراف کرد که دخترش آلوده به بیماری ایدز است و از آغاز ورود به مصر و طی چندین ماه، با بسیاری از جوانان مصری، ارتباط جنسی برقرار ساخته و آنان را به این بیماری مبتلا کرده است.

دختر نیز در اعترافات خود، ضمن تأیید گفته‌های پدرش، تأکید کرد: نظر به این که با هر یک از آن پسران جوان، بیش از یکی دو روز به سر نبرده است و تعدادشان بسیار زیاد است، نمی‌تواند آنان را به یاد آورده و شناسایی کند.آن‌ها اعتراف کردند که از سوی سازمان موساد این مأموریت را بر عهده گرفته‌اند.(۸)

از سوی دیگر، اسرائیل نوعی آدامس را به صورت قاچاق وارد بازارهای مصری کرده است که تأثیر فراوانی در تحریک جنسی دختران دارد.

در عربستان سعودی نیز انواعی از آدامس‌های قاچاق تولید اسرائیل یافت شده است که نیروی جنسی دختران و پسران را تشدید می‌کند. دولت سعودی اعلام کرده است که این آدامس‌های قاچاق به برخی از داروخانه‌ها راه یافته و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در سال ۱۹۹۵/م، محاکم قضایی سعودی، چهار تن از جوانان ترک را به جرم وارد کردن این گونه آدامس‌های محرک به کشور سعودی، به پرداخت جریمه‌ی نقدی و زندان محکوم نمود.

مقامات فلسطینی در نوار غزّه از دولت مصر درخواست کرده‌اند تا نسبت به نوع دیگری از آدامس‌های اسرائیلی تحقیق و بررسی صورت گیرد. آزمایش‌های به عمل آمده، نشان داد که این آدامس‌ها، سرشار از مواد پروژسترون (Progesterone) است که هورمونی زنانه محسوب می‌شود.

… از سوی دیگر نوشابه‌های گازدار اسرائیلی که حاوی هورمون‌های جنسی بوده و تمایلات جنسی زنان را تحریک ساخته و موجب بروز بلوغ زودرس در دختران می‌شود … و نیز انواع بیسکویت، شکلات، قرص، شکر و … حاوی این هورمون‌ها که همگی تولید اسرائیل است، به بازار کشورهای عرب راه یافته است!

یک افسر فلسطینی گفته است: هفت نوع آدامس اسرائیلی، تنها برای صدور به کشورهای عرب، تولید می‌شود. شایان یادآوری است که این هورمون‌ها، تنها محرک جنسی نیست، بلکه در بسیاری از موارد، به پدیده‌ی نازایی در میان مردان و زنان منجر می‌شود.(۹)

منبع:موعود/مصاف

پي نوشت ها

۱- سناء عبداللطیف حسین صبری، الجیتو الیهودی، ص ۱۱۷، (در ضمن به سال ۱۳۴۸/م، حدود یک سوم از ساکنان کشورهای اروپایی، به سبب شیوع بیماری طاعون از پای درآمدند. مردم بیماری مزبور را چیزی جز نتیجه‌ی طبیعی عملکرد قوم یهود نمی‌دانستند. ر.ک: قاسم حسن، العرب و المشکله الیهودیه، ص ۳۲).
۲- یهودیان در اروپا به طور معمول تولید و عرضه‌ی مشروبات الکلی را در انحصار خویش داشتند و بسیاری از آنان در این زمینه فعّال بودند. به گونه‌ای که در نیمه‌ی دوم سده‌ی هجدهم میلادی، ۱۵% از یهودیان ساکن در شهرها و ۸۵% از یهودیان روستاها، بدین امر اشتغال داشتند (ر.ک: عبدالوهاب المسیری، الجماعات الوظیفیه الیهودیه، ص ۲۲۶).
۳- سناء عبداللطیف حسین صبری، الجیتو الیهودی، ص ۱۱۸٫
۴- ویل دورانت، تاریخ تمدّن، ج ۶، (اصلاح دینی)، ص ۸۶۳٫
۵- همان، ص ۸۶۴٫
۶- سناء عبداللطیف حسین صبری، الجیتو الیهودی، ص ۱۱۸٫
۷- همان.
۸- یحیی العریضی، اسرائیل رقص علی هضاب العجز، ص ۱۰۱-۱۰۲٫
۹- همان، ص ۶۴-۶۵٫
۱۰- کریمیان، احمد، (۱۳۸۴)، یهود و صهیونیسم: تحلیل عناصر قومی، تاریخی و دینی یک فاجعه، قم: مؤسسة بوستان کتاب (مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّة قم)، چاپ دوم.



طبقه بندی: یهود صهیونیزم  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

جمعه 18 مهر 1393 |

کتاب امام دوازدهم

 “نوشته: جول روزنبرگ”

این کتاب 490 صفحه ای در سال 2011 توسط دکتر«جول روزنبرگ» که یک مسیحی بسیار معتقد به انجیل است و سعی میکند برای ارائه تمامی نظرات خود به کتاب مقدس رجوع نماید، نوشته شده است.

 



این کتاب در واقع یک رمان است و توسط انتشارات تیندیل هاوس به چاپ رسیده است. برای این رمان کتاب صوتی هم تولید شده، و تبلیغات گسترده ای در فضای وب دارد.

شبکه ماهواره ای CBN که پیشرفته ترین شبکه ترویج مسیحیت در دنیاست، بسیار از این کتاب حمایت نموده و بارها با مصاحبه زنده با نویسنده کتاب و ساختن تیزر های تبلیغاتی توانسته توجه بسیاری از مردم دنیا را به این کتاب جلب نماید.


ساختارکتاب بدین صورت است که در اواسط متن کتاب، رهبر ایرانی ها که ارادت بسیاری به امام زمان دارد، طی ملاقاتی از ایشان دستوری مبنی بر ساخت

سلاح هسته ای و آماده سازی و زمینه سازی برای قیام می گیرد و طی جلسه ای بسیار سری با وزیر دفاع و رییس جمهور این مسئله را خواستار می شود.

ایران می خواهد اسراییل و امریکا را حذف کند و برای قیام نهایی زمینه را هموار سازد، لذا مامور جوان فارسی زبان سازمان جاسوسی امریکا به نام «دیوید

شیرازی» (که خواننده از قبل با او آشنا گردیده و بخوبی با او همذات پنداری کرده و حتی زندگی او در دوران کودکی، پدر و مادرش، داستان علاقمندی او به یک دختر و خیلی چیزهای دیگر را در مورد او را می داند) ،


ماموریت می یابد به ایران برود و تاسیسات هسته ای ایران را از بین ببرد، بدون آنکه رد و نشانی از دولت امریکا بجای گذارد و باعث ایجاد جنگ جدیدی بشود.

شخصیت اصلی و محوری داستان این جوان است و همه چیز حول او می گردد.

ساختار داستان بگونه ای مهیج و جذاب نوشته شده و حتی مضامین عاشقانه هم داردکه سبب شده عاطفه مخاطبین را درگیر نماید. در این رمان از تکنیک

پرش به عنوان یک ابزار اصلی استفاده شده، بطوری که مرتبا توصیف ماجرا از زندگی دیوید در امریکا به عراق، ایران، دبی و مناطق دیگر پرش می کند و سبب

می شود مخاطب از یکنواخت بودن داستان خسته نشود و نیز دیالوگ های کوتاه از پارامترهایی است که علت اصلی جذاب بودن این رمان است.


مشخصات کتاب «امام دوازدهم» نوشته روزنبرگ

تعداد صفحات : 490    
زبان : انگلیسی
شابک : 978-1414311647    
سال چاپ : جولای 2011
انتشارات : Tyndale House Publishers
قیمت : $12.60

 

موعود



طبقه بندی: یهود امام زمان  
برچسب ها: الی بیت المقدس یهود شیعه امام زمان  

پنج شنبه 17 مهر 1393 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
حافظ علوی

منتظریم کی شب حمله فرا میرسد...
پست الکترونیک

پروفایل مدیر وبلاگ

 

موضوعات

یهود

شیعه

امام زمان

آخرالزمان

بسیج

ظهور

صهیونیزم

ولایت فقیه

اخبار

 

برچسب ها

یهود (44)  شیعه (44)  الی بیت المقدس (43)  امام زمان (43)  بیت المقدس (5)  الی قدس (5)  اسرائیل (4)  ایران (4)  بالستیک (3)  rq170ایرانی (2)  صهیونیزم (1)  اسلام (1)  ذوالقرنین (1)  بالتیک (1)  موشک (1)  

آرشیو مطالب

آذر 1393

آبان 1393

مهر 1393

 

نویسندگان

حافظ علوی

 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

ابزار و قالب وبلاگ

پایگاه منتظران

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

دانشنامه مهدویت

مهدویت امام زمان (عج)

پیوندهای روزانه

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران

خرید از علی بابا

جلو پنجره جک جی 5

الوقلیون

 

امکانات جانبی

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 1072
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 

 
 

لوگوی دوستان

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin